دوره فوت کوزه گری

سوالات متداول در خصوص کلاس های فوت کوزه گری

قسمت اول از دوره فوت کوزه گری به مشتری یابی، مشتری سازی و درآمدزایی در حوزه کوچینگ می پردازد. قسمت اول به صورت ۳ ساعت کلاس حضوری مورخ روز جمعه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ تا ۱۴ در تهران برگزار می شود. 

دوره فوت کوزه گری یک سلسله دوره آموزشی به هدف درآمدزایی از کوچینگ است.  سلسله دوره های فوت کوزه گری در  ۸ قسمت ارائه می گردد. این سلسله دوره نه برای بازآموزی مطالب آموخته شده گذشته بلکه به هدف آموزش قلق های اجرایی کوچینگ به شرط درآمدزایی از حوزه کوچینگ ساخته شده است. هر قسمت از سلسله دوره فوت کوزه گری به صورت حضوری و در فاصله های زمانی مشخص برگزار می شود.

این دوره های حضوری به هدف درآمدزایی و افزایش درآمد در حوزه کوچینگ فقط یک بار در سال به صورت حضوری برگزار می شود و حداکثر ظرفیت آن ۲۰ نفر می باشد.

در قسمت اول از سلسله کلاسهای آموزشی فوت کوزه گری هدف ما آموزش نکات کاربردی و ظریفی است که با آموختن آنها به اشکالات اساسی خود در اجرای جلسات کوچینگ پی میبرید و روش های جدید را به منظور افزایش درآمد جایگزین میکنید. در این کلاسها می آموزید چگونه پایه های محکمی برای درآمدزایی از حرفه کوچینگ را پایه ریزی کنید. و بهترین فرایند تبلیغاتی خود را بشناسید. 

بنابراین در دوره فوت کوزه گری( قسمت اول)  نکات مهم و کلیدی فرایند جذب مشتری، نحوه چت کردن، گفتگو کردن و متقاعد سازی مشتری به امضای قرارداد و همچنین نحوه برگزاری جلسه معارفه آموزش داده می شود.

  • چطور پایه های کسب و کارمو طراحی کنم؟
  • چطور شعار تبلیغاتی کسب و کارمو مشخص کنم؟
  • چطور درگاه مناسب برای کسب و کارمو پیدا کنم؟
  • چطور با هزینه کم محتوای مناسب بسازم؟
  • چطور خودمو حرفه ای و معتبر معرفی کنم؟
  • چطور برای خودم مخاطب بسازم؟
  • ماهیت جلسه معارفه چیست؟
  • چطور جلسه معارفه رو کوتاه و موثر برگزار کنم؟
  • بایدها و نباید های جلسه معارفه چیست؟
  • چطور گفتگو کنم تا مخاطبینم راغب به پرداخت هزینه جلسات کوچینگم بشن؟
  • چه سوالهایی مناسب جلسه معارفه می باشد؟
  • چطور کیفیت جلسه معارفه رو بالا ببرم؟

در جلسه معارفه چگونه رفتار کنم که اعتبارم حفظ بشه؟

آمارها نشان میدهد که حرفه کوچینگ در ایران نیز خوش اقبال واقع شده و  عده زیادی با اهداف مختلف به آموختن کوچینگ مشغول گشته اند. اغلب دانش آموخته های کوچینگ برای آموزش این مهارت، مبالغ هنگفتی را می پردازند که اغلب آنها این مبالغ هنگفت را به امید بازگشت سرمایه شان پس از آموزش، پرداخت کرده اند. اما آنچه امروز شاهد آن هستیم فارغ التحصیلانی است که عده کثیری از آنها پس از گذشت زمان طولانی هنوز به اندازه هزینه های اولیه شان در این حوزه درآمدی از حوزه کوچینگ نداشته اند. 

خاطرم هست زمانی که کوچینگ آموزش میدادم اغلب دانش آموخته ها،  نگران درآمدزایی و جذب مشتری در حرفه کوچینگ بودند و سوال عمده آنان این بود که شما چگونه در این حوزه درآمدزایی می کنید؟ در تمامی کلاسهایم به این قبیل سوالها پاسخ داده ام اما این بار بر آن شدم که مجموعه ای از دروس را با نام فوت کوزه گری در کوچینگ به بازار کوچ ها ارائه دهم.

هدف از برگزاری سلسله دوره های آموزشی فوت کوزه گری در کوچینگ  ایجاد جعبه ابزاری کاربردی برای کوچ هاست. تمرکز این کلاسها بازآموزی مجدد صلاحیت های کوچینگ نمی باشد بلکه تمرکز اصلی روی تکنیک های طلایی و ظریفی است که باعث درآمدزایی شما در حوزه کوچینگ می شود. بنابراین هدف اصلی ما در برگزاری دوره های فوت کوزه گری ایجاد کسب و کاری موفق و درآمدزا در حوزه کوچینگ است.

همانطور که می دانید در دوره های کوچینگ، مهارت ها، صلاحیت ها و فرایند اجرای یک جلسه کوچینگ به شما آموزش داده می شود. بسیاری از موسسات آموزش کوچینگ نیز تمام تلاش خود را در نحوه برنامه ریزی آموزشی کلاسهایشان میکنند تا مطالب آموزشی، کارگاهی نیز اجرا شود. لذا در بهترین حالت فارغ التحصیلان دوره های آموزشی موسسات معتبر تمارین عملی و کارگاهی فراوانی را در حوزه اجرایی کوچینگ می آموزند.

اما همانطور که در مراحل و موقعیت های مختلف زندگی تجربه کرده ایم همیشه بین آموزش (هر چند کارگاهی) با واقعیت اجرایی تفاوت بسیاری است. مانند زمانی که از دانشگاه با معدل های خوب فارغ التحصیل می شویم اما با ورود به دنیای کسب و کار متوجه فاصله بین آموزش های دانشگاهی و دنیای واقعی کسب و کار می شویم.  بنابراین کسب درآمد در حوزه کوچینگ نیز لزوما به مدارک حرفه ای و  نمرات بالای ما در دوره آموزشی مربوط نمی شود.

به عنوان مثال شما پس از فارغ التحصیل شدن در حوزه کوچینگ در بهترین حالت اجرای جلسه کوچینگ را آموخته اید اما از چگونگی اجرای با کیفیت مراحل قبل از جلسه کوچینگ سخنی به میان نیامده است. سوال اصلی اینجاست تا زمانی که مشتری وجود نداشته باشد چگونه می توانید توانمندی خود را در اجرای جلسه کوچینگ به نمایش بگذارید؟ با چه تکنیک هایی و از چه بازارهایی به دنبال مخاطبین خود بگردید؟ و سوال مهم تر چگونه مشتریانتان را متقاعد کنید که با شما جلسه معارفه برگزار کنند و در آن جلسه چگونه مشتری خود را به امضای قرارداد برسانید؟

هر دانش آموخته کوچینگ با هدف داشتن کسب و کار در حوزه کوچینگ مانند هر حرفه دیگری نیاز به جعبه ابزاری دارد که فوت کوزه گری حرفه خود را بیاموزد. این یک انتخاب هوشمندانه  برای هر دانش آموخته ایست که قبل از اینکه تجارب غیرقابل جبرانی را تجربه کند قلق های اجرایی کسب و کار خور را شناخته و در دستور کار خود قرار دهد.

من منصوره مشیریان مدرس دوره هستم.  حدود ۶ سال است که در حوزه کوچینگ وارد و به صورت حرفه ای فعالیت خود را در آن آغاز کرده ام. لیسانس و فوق لیسانسم را در رشته مهندسی برق سالها قبل از آشنایی با کوچینگ گرفته ام و در مسیر تخصصی حرفه ام مشغول به کار گشتم. به دلیل علاقه شخصی به صورت موازی مدارک بین المللی متعددی را در زمینه های مدیریت و روا نشناسی دریافت کردم تا با حوزه کوچینگ آشنا شدم.

زمانی که کوچینگ را آموختم عده کمی در این حوزه مشغول به فعالیت و آموزش بودند. لذا بکر بودن کوچینگ را تجربه کرده ام. این بکر بودن کوچینگ مزایا و معایبی را به همراه داشت. از طرفی برای کسب اطلاعات بیشتر به سمت تحقیق و جستجو در فضاهای بین المللی هدایت میشدم و از طرفی با مشکل بازار سازی و مشتری یابی به حرفه نا شناخته کوچینگ رو به رو میشدم. لذا به عنوان اولین های این حوزه در این مسیر بسیار آموختمو تجربه کردم.

پس از گذشت یک سال از آموزش کوچینگم به دلیل علاقه شخصی و موفقیت های فراوانم در همین مدت کم به صورت کامل به خدمت کوچینگ مشغول شدم. در ۵ سال گذشته تقریبا با کمترین تبلیغات به بیشترین مخاطب دست یافتم. و تا امروز بیش از ۲۰۰۰ ساعت جلسه کوچینگ را برگزار کرده ام. و افراد زیادی را در حوزه کوچینگ آموزش داده ام.

تقریبا با اکثر افرادی که در ایران خود را بزرگ کوچینگ می نامند، به صورت مستقیم و غیر مستقیم آشنایی کامل دارم و با انحصارطلبی های کوچینگ و به نوعی مافیایی کردن این حرفه ارزشمند( کوچینگ) از نزدیک رو به رو شده ام. افرادی که برای بزرگ شدن، دیگری را پله میکنند و برای درآمدزایی هر چه بیشتر آن چیزی را می نمایند که نیستند. خلاصه خاک کوچینگ و راه اندازی یک کسب و کار مستقل را در این سالها نوش جان کردم و با تکیه بر توانایی های خودم و تجارب تلخ و شیرین این مسیر کسب و کارم را به صورت حرفه ای رشد دادم و درآمدزایی مستقل خودم را داشته ام.

با توجه به مطالب بالا میتوان گفت تجارب داخلی و خارجی و آموخته های بسیاری را در زندگی کاری و پژوهشی خودم در زمینه کوچینگ دارم که برای من تا امروز به راحتی درآمدزایی کرده است. که تصمیم دارم در سلسله دوره های فوت موزه گری کوچینگ با جامعه کوچ ها به اشتراک بگزارم.

 

به عنوان مثال شما پس از فارغ التحصیل شدن در حوزه کوچینگ در بهترین حالت اجرای جلسه کوچینگ را آموخته اید اما از چگونگی اجرای با کیفیت مراحل قبل از جلسه کوچینگ سخنی به میان نیامده است. سوال اصلی اینجاست تا زمانی که مشتری وجود نداشته باشد چگونه می توانید توانمندی خود را در اجرای جلسه کوچینگ به نمایش بگذارید؟ با چه تکنیک هایی و از چه بازارهایی به دنبال مخاطبین خود بگردید؟ و سوال مهم تر چگونه مشتریانتان را متقاعد کنید که با شما جلسه معارفه برگزار کنند و در آن جلسه چگونه مشتری خود را به امضای قرارداد برسانید؟

بنابراین در دوره فوت کوزه گری( قسمت اول)  نکات مهم و کلیدی فرایند جذب مشتری، نحوه چت کردن، گفتگو کردن و متقاعد سازی مشتری به امضای قرارداد و همچنین نحوه برگزاری جلسه معارفه آموزش داده می شود.

  • فارغ التحصیلان حوزه کوچینگ.
  • کوچ هایی که کسب و کار کوچینگ خود را شروع کرده اند.
  • کوچ هایی که در حال راه انداز کسب و کار کوچینگی خود هستند.
  • کوچ هایی که به دنبال افزایش درآمد خود در حوزه کوچینگ هستند.
  • کوچ هایی که در جذب مشتری تا کنون موفق نبوده اند.
  • کوچ هایی که از ادامه دادن در مسیر کوچینگ مردد شده اند.
  • کوچ هایی که در فضای تبلیغاتی راه خود را پیدا نکرده اند.
  • کوچ هایی که پس از اجرای جلسه معارفه موفق به عقد قرارداد با مشتری خود نمی شوند.
  • کوچ هانیی که به اندازه توانمدیشان در بازار کسب و کار کوچینگ ندرخشیده اند.
  • و …
  • انتظار می رود پس از گذراندن این دوره بتوانید کسب و کار کوچینگی خود را توسعه دهید. و از حوزه کوچینگ درآمدزایی کنید.  بدیهی است که برای حرفه ای شدن نیاز به زمان و حوصله فراوان است اما  انتظار می رود پس از گذشت این دوره نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه جذب مشتری و متقاعد سازی او در استفاده از جلسات کوچینگ خود را  بیابید. با چشمانی بازتر و در مسیر هموارتری کسب وکار خود را به وضوح  معرفی کرده و درآمدزایی کنید.

    بنابراین بعد از گذراندن این قسمت از سلسله دوره های آموزشی فوت کوزه گری، اشتباهات خود را در حوزه جذب مشتری و متقاعدسازی او برای ادامه همکاری یافته و قدم های موثری در محکم سازی پایه های کسب و کار کوچینگی خود برمیدارید.

دوره فوت کوزه گری کوچینگ در ۸ قسمت و با فاصله زمانی متفاوت به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

قسمت اول این دوره با نام ” مشتری یابی، مشتری سازی و درآمدزایی”  در ۳ ساعت روز جمعه ساعت ۱۱ مورخ ششم خرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری با حداکثر ظرفیت ۲۰ نفر برگزار خواهد شد.

هزینه این کلاس ۳ ساعته از سلسله دوره های فوت کوزه گری ۷ میلیون تومان است که برای ۱۰ نفر اولی که در این دوره همراهیمان کنند تخفیفات ویژه ای از جمله تخفیف ۲ میلیون تومان در این دوره می باشد. لذا ۱۰ نفر اول علاوه بر تخفیف ۲ میلیون تومانی( پرداخت ۵ میلیون تومان) در این دوره در دوره های دیگر نیز شامل تخفیف ارزنده ای خواهند شد.

مشتری سازی، مشتری یابی، درآمدزایی

پیش فروش به مدت محدود
تومان ۱،۵۰۰،۰۰۰ برای ۱۰ نفر اول
  • برگزاری حضوری در تهران
  • دوره تئوری و کارگاهی
  • ارائه نقشه‌راه منحصربه‌فرد برای هر شرکت‌کننده
قسمت اول

سایر دوره‌های آموزشی

کارگاه خوشبینی
ارتباط شکوفا

تمامی حقوق برای وبسایت Moshirian.com محفوظ است و استفاده از مطالب با مجوز ناشر امکانپذیر خواهد بود.